14.09.2010. 385$ = oko 2000 kn


Kako sam imao nekih obaveza nisam uspio prije postaviti dokaz isplate, no sada sam našao vremena. Kako i dalje pokušavam ispitivati sve načine isplate, i ovom isplatom sam naučio nešto korisno. Dakle, moju zaradu od 385$ odlučio sam isplatiti putem Alertpaya, pa onda putem čeka.
Ček mi je stigao na kućnu adresu, no nisam dobio odmah novac kao što sam već jednom dobio za Alertpay ček prije. Razlog tomu je taj što se na sve čekove iznad 250$ (bili oni bankovni ili company čekovi) mora čekati inkaso period od 30 dana, što znači da novac možete dobiti tek nakon 30 dana.
Ja ću vjerojatno, bez obzira na ovo čekanje od 30 dana, nastaviti praksu sa čekovima, ali sa Sharecash čekovima koji imaju free shipment, odnosno ne uzimaju proviziju.
Za onoga tko želi brzo dobiti svoju zaradu, može koristiti wire transfer, no cijena za to je provizija od 40$.
Nije bitno i ukoliko morate malo čekati, bitno je da je novac tu! :)


_____________________________________________________________
Registrirajte se odmah i za 30 sekundi krenuti ćete sa uploadiranjem vaših datoteka i zarađivanjem novaca u tren oka!
(Nakon što kliknete na gumb Registracija, otvoriti će vam se Sharecash glavna stranica. Za registraciju kliknite na "GET STARTED NOW" ili na "REGISTER" u gornjem desnom uglu.)


Nema komentara:

Objavi komentar

ddos protection by koddos.com
Natrag na vrh