07.02.2012. 650$ = 3378 kn



(kliknite na sliku za uvećanje)

Skoro sam zaboravio postaviti dokaz isplate. Ali evo, sjetio sam se, isplata je stigla 7.02. Na žalost, iznos je manji od onoga za prošli mjesec i samo je dokaz one tvrdnje da koliko radiš, toliko i dobiješ. Naime, ja sam se malo previše opustio i jako malo radio na Sharecashu za što sada osjećam posljedice. Nadam se kako će idućih  mjeseci zarada se ipak povećati jer moram početi sa intenzivnijim radom.

Znači, nemojte uzimati zaradu na Sharecashu kao zdravo za gotovo. Uvijek se mora raditi, pa makar to bilo i sat vremena dnevno. Lijep pozdrav!



_____________________________________________________________
Registrirajte se odmah i za 30 sekundi krenuti ćete sa uploadiranjem vaših datoteka i zarađivanjem novaca u tren oka!
(Nakon što kliknete na gumb Registracija, otvoriti će vam se Sharecash glavna stranica. Za registraciju kliknite na "GET STARTED NOW" ili na "REGISTER" u gornjem desnom uglu.)




2 komentara:

  1. @Davor

    Pozz Braki. Da li jos koristis wire za isplatu i da li si dobio zadnju isplatu? Ja sam zatrazio wire i vec dva dana pise paid na sharecashu ali novci nisu legli na moj racun? Je li to normalno i da li pare treba odmah da legnu na bankovni racun?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i dalje koristim wire. Kada ti piše paid, potrebno je oko 5 dana da novac sjedne na tvoj račun, nekad to bude i prije.

      Izbriši

ddos protection by koddos.com
Natrag na vrh